Результати моніторингових досліджень сформованості різних компетенцій вихованців закладу освіти за 2022-2023 н.р.
Звіт щодо проведення моніторингового дослідження
реалізації завдань
Базового компонента дошкільної освіти за 2022-2023 н.р.
Згідно з річним планом роботи ЗДО №5 ЗМР з метою визначення життєвих надбань дітей професійних здобутків педагогів, було проведено завершальне моніторингове дослідження в он-лайн форматі (у зв’язку з воєнним станом) згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти за всіма освітніми напрямами розвитку особистості, та за розділами освітніх програм «Стежинки у Всесвіт».
За результатами проведеного он-лайн моніторингового дослідження, рівня досягнень дітей, було відзначено, що педагоги закладу дошкільної освіти досконало орієнтуються в показниках компетентності, уміло добирають діагностичний інструментарій та правильно визначають критерії рівнів. Моніторинг досягнень дітей дошкільного проводився згідно з Базовим Компонентом дошкільної освіти. За загальною редакцією Н.М. Шаповал, О.М. Кулик, Т.В. Киричук. - 3-те вид., зі змін.- Тернопіль : Мандрівець, 2021. – 184с.
Педагоги створили у Гугл формі діагностичні питання та використовували моніторингове анкетування серед батьків за такими освітніми напрямами:
- «Особистість дитини»
- «Мовлення дитини»,
- «Дитина в сенсорно-пізнавальної просторі»
- «Дитина в природному довкіллі»,
- «Дитина в соціумі»,
- «Дитина у світі культури».
- «Гра дитина" Батькам були надані рекомендації щодо проведення діагностування у домашніх умовах.
Під час добору діагностичного інструментарію педагоги підбирали той матеріал, який зацікавлював дітей, сприяв їх активізації та міг проводитись батьками у домашніх умовах. Для кожної вікової групи моніторингові завдання було підібрано з урахуванням вікових і психічних особливостей дітей. Батьки оцінювали рівень компетентності своєї дитини, її вміння, навички в різних сферах життєдіяльності, усвідомлюючи, що нормою розвитку є не середньостатистичні для її віку показники, а норми розвитку дитини в межах її індивідуального життя. Результати та підсумки моніторингового обстеження кожної дитини опрацювали педагоги, показники були внесені у зведені картки сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.
Педагогам надано відповідні рекомендації та обговорено шляхи організації освітньої роботи в наступному навчальному році.
Аналіз роботи ЗДО за навчальний рік показав, що: обрані форми і методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогічного колективу мали позитивний вплив на результативність роботи та досягнення мети.
Проте, на основі отриманих результатів аналізу можна виділити наступні висновки у роботі закладу:
За результатами досягнень дітей на кінець навчального року відзначено, що відповідно всіх освітніх напрямів, показники знань, умінь значно підвищився.
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
вул. Фанатська 3А, м.Запоріжжя
тел.: (061)702-31-23, E-mail: det.sadik-5@ukr.net
«Весь контент доступний за ліцензією Сгеаtivе Сommons Аttribution 4.0 Іnternational license»