Результати моніторингових досліджень сформованості різних компетенцій вихованців закладу освіти за 2022-2023 н.р.

                                         Звіт                                                          щодо проведення моніторингового дослідження

реалізації завдань

Базового компонента дошкільної освіти за 2022-2023 н.р.

Згідно з річним планом роботи ЗДО №5 ЗМР з метою  визначення життєвих надбань дітей професійних здобутків педагогів, було проведено завершальне моніторингове дослідження в он-лайн форматі (у зв’язку з воєнним станом) згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти за всіма освітніми напрямами розвитку особистості, та за розділами освітніх програм «Стежинки у Всесвіт».

За результатами проведеного он-лайн моніторингового дослідження,  рівня досягнень дітей, було відзначено, що педагоги закладу дошкільної освіти досконало орієнтуються в показниках компетентності, уміло добирають діагностичний інструментарій та правильно визначають критерії рівнів. Моніторинг досягнень дітей дошкільного проводився згідно з Базовим Компонентом дошкільної освіти.  За загальною редакцією Н.М. Шаповал, О.М. Кулик, Т.В. Киричук. - 3-те вид., зі змін.- Тернопіль : Мандрівець, 2021. – 184с.

Педагоги створили у Гугл формі діагностичні питання та використовували моніторингове анкетування серед батьків за такими освітніми напрямами:

-       «Особистість дитини»

-       «Мовлення дитини»,

-       «Дитина в сенсорно-пізнавальної просторі»

-       «Дитина в природному довкіллі»,

-       «Дитина в соціумі»,

-       «Дитина у світі культури».

-       «Гра дитина"                                                                                                                                  Батькам були надані рекомендації щодо проведення діагностування у домашніх умовах.

Під час добору діагностичного інструментарію педагоги підбирали той матеріал, який зацікавлював дітей, сприяв їх активізації та міг проводитись батьками у домашніх умовах. Для кожної вікової групи моніторингові завдання було підібрано з урахуванням вікових і психічних особливостей дітей. Батьки  оцінювали рівень компетентності своєї дитини,  її вміння, навички в різних сферах життєдіяльності, усвідомлюючи, що нормою розвитку є не середньостатистичні для її віку показники, а норми розвитку дитини в межах її індивідуального життя. Результати та підсумки моніторингового обстеження кожної дитини опрацювали педагоги,  показники були внесені у зведені картки сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

      Педагогам надано відповідні рекомендації та обговорено шляхи організації освітньої роботи в наступному навчальному році.

      Аналіз роботи ЗДО  за навчальний рік показав,  що: обрані форми і методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогічного колективу мали позитивний вплив на результативність роботи  та досягнення мети.

     Проте, на основі отриманих результатів аналізу можна виділити наступні висновки  у роботі закладу:

        За результатами досягнень дітей на кінець навчального року відзначено, що відповідно всіх освітніх напрямів, показники знань, умінь значно підвищився.